сряда, 9 март 2016 г.

♥ Актуални любимци 02/16 ♥


На принципа "по-добре късно, отколкото никога" ви представям продуктите, които ми бяха любими през изминалите месеци ;)


Sephora Instant nail & cuticle care- страхотен продукт, който открих през есента. Ползвам го след като си махна лака с лакочистителя от същата серия Sephora Express nail polish remover , който също ми е абсолютен любимец. Кожичките ми са доста по-меки и подхранени и сами се прибират, без да се налага да ги избутвам. Опитвам се да си разработя навика да го ползвам по-често този продукт, например преди лягане заедно с крем за ръце. Страшно удобен е и не е чак толкова мазен както други масла за кожички, които имам. Много, ама много ми харесва концепцията на този продукт.


Eve Lom почистващи продукти - имам и двата вида, за сутрин и за вечер. За студените месеци са страхотни, защото не изсушават кожата, а напротив, придават й по-мек вид, но същевременно я почистват добре. Доставят удоволствието на мини-СПА вкъщи, тъй като използването особено на вечерния почистващ крем си е цял ритуал - първо втривате продукта с леки кръгови движения върху суха кожа  (аз се възползвам и си правя лек стимулиращ масаж на лицето с продукта) и след това се изтривате пак с кръгови движения с напоено с топла вода парче плат от муселин, което отваря порите, стимулира кръвообращението и същевременно има лек ексфолиращ ефект. Повтаряте няколко пъти, докато и последната следа от фон дьо тен изчезне. В крайна сметка получавате бебешка кожа и ако сте с по-мазни кожи спокойно може да забравите за крем след това. Напълно разбирам манията, която цари около този бранд.



CHANEL Rouge Coco Shine 93 Intime - абсолютен фаворит в класацията. Не мога да ви кажа от колко години издирвам нюд червило, което да не оранжевее или кафенее на моите устни... Ходихме до Гибралтар през септември и там съвсем случайно го видях този цвят, пробвах го и се влюбих. 93 Intime е от есенна колекция 2014 на бранда, но някакси съм го проспала това червило, когато е излезнало тогава. Странното е, че го описват като червило с топли оттенъци, но на моите устни 93 Intime е нюд със силно лилавеещ подтон. Направо е перфектно за цвета на кожата ми и придава ефект "моите устни, но по-хубави". Идеален спътник за през деня. О-бо-жа-вам!



Ole Henriksen Sheer Transformation и OH Invigorating night treatment - любима комбинация от миналата година. OH Sheer transformation изравнява тена на лицето и стимулира производството на колаген, много е лек и попива мигновено. OH Invigorating night treatment пък е прозрачен гел за нощно ползване с плодови киселини, който свива порите и намалява фините линии. Тъй като няколко месеца не ги бях ползвала, веднага видях разликата в кожата си и сега чинно се върнах пак на тях. Единствен недостатък е, че не овлажняват кожата достатъчно според мен. OH Truth Serum също е много хубав продукт, който озарява кожата и има по-силно анти-ейдж действие. Като цяло продуктите от този бранд доста ми допадат.



Alterna CC cream 10 in 1 за мен е най-добрата грижа без отмиване за коса, която съм ползвала до момента. Ползвам продукта на подсушена коса, предпазва много добре от горещите сешоари и преси и заглажда косъма. Придава изключителен блясък и мекота, дори и когато косата ми е била силно пресушена (например след няколко поредни дни в басейни и сауни). Ползвам малко количество и само в долната част на косата, тъй като съм забелязала, че леко отежнява и ако сложите от продукта към корена ще ви намали обема. Като цяло Alterna CC cream 10 in 1 се превърна в много любим продукт през последната година.


Извинявам се, че съм сложила направо снимки от сайтовете на производителите, но фотоапаратът ми е на другия край на света в момента (ех, аз за съжаление не съм, хахах...) и иначе докато наснимам всичко и ще забавя статията още един месец....

1 коментар:

  1. Таня, как ми липсваха публикациите :) ще проуча някои от продуктите, защото много ми допаднаха. Поздрави, Мая :)

    ОтговорИзтриване