вторник, 14 февруари 2017 г.

Любими продукти 2016г.



Миналата година не беше много интересна откъм нови попадения за мен, тъй като ограничих експериментирането и купувах основно добре познати любимци. Въпреки това реших да напиша тази статия, защото съм ви приготвила друга с продукти, които не ми харесват и не исках първият пост за годината да ми е на отрицателна вълна ;)




Глос Clarins Instant Light Natural Lip Perfectors - ползвала съм много опаковки от тези глосове през годините и са си останали абсолютни фаворити за мен. Миришат на карамелени бисквитки, не изсушават устните, леки са и цветовете са много приятни, особено за хора като мен, които обичат по-естествените визии и бързи и лесни решения за ежедневието.


Фон дьо тен Lancome - до ден днешен една от любимите ми марки за фон дьо тени, а през последната година категорично единствената марка, която ползвах редовно. Тъй като преди 2 години открих, че ми излизат много гадни пъпки от фон дьо тените на CHANEL, много бързо се върнах към Lancome и добре познатите ми Teint Miracle и Teint Idole Ultra. Lancome Teint Miracle ползвам в ежедневието си като нанасям много тънък слой от него с четка. Изравнява много добре цвета на кожата, скрива идеално порите и несъвършенствата, но не матира излишно. Слагам и малко пудра в центъра на лицето, защото иначе по някое време през деня ми лъсва челото. Teint Idole Ultra 24h ползвах на сватбата си и като цяло като има някакви поводи, за които е хубаво да се понаглася или когато излизаме вечер. Издържа много часове, покритието е по-плътно, но въпреки това не изглежда като маска. За сватбата ми бях сложила отдолу основа на Benefit, фдт, пудра отгоре и накрая MAC Fix+ и въпреки юнските жеги и вълненията, се наложи да си напудря носа чак някъде след седмия час. Препоръчвам фон дьо тените на този бранд горещо и не знам защо последните години някак ми се струват пренебрегнати сред бюти обществото.



CHANEL Beauty Nourishing Lip care - сигурно ви е писнало да пиша за този балсам за устни, но просто аз не мога да живея без него и не си и помислям да го сменя. Преди два месеца ми беше свършила опаковката и повече от седмица нямах време да отида да си купя нова, в резултат на което за първи път от много години насам ми се напукаха устните и почнаха да ми се белят ужасно. За мен това е страхотен продукт, личен Свети Граал в ежедневието ми. Писала съм отзив тук, а и други пъти съм го споменавала, но да повторя отново, че за няколко дни употреба няма да постигнете необхидимия ефект с него, тъй като продуктът започва да предпазва чак след като се натрупа добре. На мен ми трябваха около 3 дни по-упорито мазане след въпросната принудителна пауза, за да започнат да ми зарастват устните и оттогава и въпреки ужасните студове навън повече не съм имала проблеми. Също така аз разглеждам този балсам не като SOS-продукт, който ще ви спаси от някаква драма с белещи се устни, а по-скоро си е точно грижа за устните с цел превенция, така, както е околоочният крем примерно.



Alterna Caviar Dry Shampoo - за момента това си остава най-икономичният вариант на сух шампоан, който хем ми харесва, хем действа.  За известно време ползвах сухите шампоани на Batiste, като малко по-евтин вариант, но не ми харесват толкова много, колкото този сух шампоан на Alterna и в крайна сметка това, че опаковката не свършва след 3 пръскания както е случаят с всички други флакони под налягане също ме накара да си го взема пак. Аз след като се изчеткам с четка си изтърквам набързо и главата със суха кърпа и така не остава абсолютно никакъв остатък. В момента съм с по-тъмни корени, но не забелязвам да остава бял оттенък от този сух шампоан.


La Prairie Cellular Eye Contour Cream - преди година реших малко да засиля грижата за околоочния контур, че годинките си минават и трябва по-силна превенция. Тогава си купих този околоочен крем на La Prairie и съм страшно доволна от него. Определно виждам разлика с и без него или ако поради някаква причина не съм се мазала няколко дни. Консистенцията му е на плътен крем, трябва ви съвсем малко от него и съответно въпреки високата му цена е впечатляващо икономичен. За през лятото на моменти забелязах, че ми е малко тежичък, тъй като бях доста дълго време с изкуствени мигли и съответно не си миех околочния контур с измиващия гел, а само с мицеларна вода и не се изсушаваше толкова. Но сега за през зимата е направо перфектен. Като цяло май го ползвам по-скоро вечер редовно, а сутрин само някой път ако ми се стори по-суха кожата. Ако сте под 31-32 годинки обаче или нямате още наченки на фини линии този крем ще ви е силен и е по-добре да погледнете за нещо по-лекичко.






Няма коментари:

Публикуване на коментар